Waaaaaooow, scrapmetal

Seriöst, jag har så fucking on i halsen att snart hugger jag av mig benet bara för att ha nån annanstans att ha ont! Jag är så fasansfullt trött på att jämt ha ont i min halsjävel! Denna gången är det dock inte som en "vanlig" halsont utan nu gör det konstant ont (även när jag inte sväljer) och så fort jag sväljer så känns det som att en liten man sitter nere i halsen och drar med ett rakblad. INTE OKEJ!
Jag var iallafall hos läkaren idag och dom tog massa prover för att se om det kunde vara halsfluss men halsprovet visade negativt medans mitt blodprov visade att jag hade nån slags bakterie i kroppen så nu ska jag äta antibiotika fram tills studenten. Får väl bara hoppas att den hjälper för den var nån liten thailändare som skrev ut receptet åt mig och jag förstod inte ett smack om vad hon sa när hon undersökte min hals och jag tvivlar på att hon fattade vad jag menade heller.
Ja nu får jag väl hoppas att det blir bättre, men för tillfället känns min hals ännu värre, och inte kan jag prata heller för det gör så grovt ont. Jag väser typ fram allt jag säger med värsta ansträngda Voldemort-rösten så därfär tänker jag nu övergå till teckenspråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0