Ursäkta, men gillar ni mousserande vííín?



Hej det här är Carola som precis har släppt sin nya skiva helt inspererad av min relation till herren !
Idag mår jag faktiskt lite bättre så jag pinade mig igenom skoldagen, eller ah det var bara 2 lektioner men ändå. Sen har jag suttit och skrivit på min äckliga juridikuppsats som blev så fasansfullt dålig att jag skäms för att ha skickat in den, men jag bjuder på det.
Efter det åkte jag till Kungsholmen med pappa och käkade middag på Texas Long Horn, och ja som vanligt åt jag så mycket att jag antagligen gick därifrån 10 kg tyngre och med ett midjemått som hade ökat med ca 40 cm. Helt ärligt så börjar jag känna mig lite skraj att jag inte ska komma i studentklänningen om 2 veckor. TVÅ VECKOR! Herregud, det känns som att det var den 6e november 2008 klockan 11:56 nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0