Typ flätor

Idag är det alltså tisdag igen. Kan ni tänka er hur fort tiden går, om typ 3 veckor tar vi studenten liksom :O Men det mest skrämmande är att jag har minst 100 grejer kvar att göra i skolan så det blir inte direkt några chilliga veckor.
Idag var jag iallafall i skolan på 2 lektioner, egentligen var det bara en lektion men jag, Sniff och Fillis är efterblivna muppar som måste göra datakunskap bara för att vi inte fick betyg i det i 1:an och i 2:an var vi slackers så det straffar sig nu. Därför är det en (anus)excel-prov imorgon som det känns som att jag kommer faila på tråkigt nog. Jaja, efter skolan käkade vi och sen åkte jag hem och mötte upp min mother för att åka till Bauhaus och köpa nånting, sen åkte vi runt lite bara för att jag skulle slippa åka hem och börja med min hög med böguppsatser. Men man kan inte åka runt och fördriva tiden hur länge som helst så tillslut var vi tvungna att åka hem och ja skrev färdigt naturen och nu är jag typ klar med projektrapporten också. Den blev skitdålig men aja.
Nä nu ska jag kolla på tv och slappa resten av kvällen för min hjärna är överhettad, god jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0