TWIIIIIIIIINS!

Igår bjöd jag inte er på något inlägg eftersom att jag inte har något internet men här kommer ett av mina fantastiska beskrivningar om vad jag har gjort under dagen i mitt otroligt händelserika liv. Jag var alltså ledig idag och tur var väl det för att jag har bleivit dunderförskyld (igen) så jag missar dansen idag (igen). Så, vad gör man då en ledig dag som denna om man heter Jessica, Stina och Filippa? Jo, man tar tåget till Sumpan och käkar gratis lunch på Subway.
Efter Subway-besöket så åkte jag och Pitte till Ikea för jag skulle köpa enm laptopbräda men när vi går förbi Ikeafiket/restaurangen så ser vi ett erbjudande att man kan få en bakelse och en té (säger man en té?) för 5 riksdaler! Ett sånt erbjudande är inget man tackar nej till så vi satte oss och fikade en lång stund.

Alltså jag får snart cp-ryck på min hals, min näsa och min fucking skalle som gör ont. Jag börjar dessutom få hosta också, toppen liksom. Aja, tur att det inte var förra veckan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0