Tjänstebííííl såklart

Jag tror bestämt att håller på att bli döv på högra örat. Det är förmodligen bara lock men om jag vinklar skallen åt sidan eller bara böjer ner det så blir det helt tyst och jag hör typ bara min hjärna skumpa runt innanför pannbenet. Halsen min mår inte heller bra, jag lät hes igår men idag låter jag ta mig fan som en gammal pundare som har rökt hasch i 27 år. Jag får väl hålla tummarna och be att medicinen börjar verka imorgon för jag orkar inte gå runt med den här svinonda halsen längre. Det är faktiskt nästan så att jag har blivit immun mot det onda, jag har liksom van nu så jag skulle säkert inte märka om någon kapade bort hela skallen på mig.
Ändå måste jag gå till skolan imorrn för jag kan inte missa någonting nu innan betygen ska sättas, desutom måste jag prata med massa lärare. Det återstår bara att se om jag vaknar imogon för tabletterna gör att jag sover som om någon har slagit mig i huvudet med ett basebollträ. Tungt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0