Skiffle Joe

God afternoon folk! Idag är det måndag vilket innebar en pissig svenskalektion på morgonen följt av en om möjligt ännu pissigare juridiklektion. Käkade lunch på Espresso med tjejerna och sen traskade vi tillbaka till skolan och hade filosofi och bild. Sen slutade alla lyckliga människor medans jag fick stanna kvar för att skriva ett ruttet spanskaprov som jag säkerligen inte kommer att få godkänt på. Sandra väntade iallafall på mig så efter mitt misslyckade prov så gled vi bort till Ica Maxi och tjackade en varsin dricka för att sedan ta bussen till Donken och svulla cheeseburgare. Så roligt kan man ha en eftermiddag som den här.
Btw har jag ont i halsen. Igen liksom, jag hade ju det nyss känns det som, baaaaaaaaah jag orkar inte bli sjuk!

Kommentarer
Postat av: s

hahah en bra eftermiddag tycker jag :D

2010-05-03 @ 21:26:40
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0