Jag tog all oooost

Okej, jag har inte dött ännu, med kvällen är inte slut, mycket kan hända i livet. Jag har iallafall knarkat i mig lite alvedon så jag känner mig lite piggare.
Idag när vi hade ansiktsmålning så kom det som vanligt massa retards som ville bli målade. B.la en vuxen kille som var utklädd till Zorro, han ville ha en mustach man ba okej? Sen var det hur många som helst som ville att jag skulle rita Bosnien och Herzegovinas flagga i deras nyllen liksom hur fasen ser en sån flagga ut kan man undra då? Nu är jag iallafall expert på Bosniens flagga, lyckost mig höhö.
Slutligen så var det en riktigt fet Brooklyn-niggah som slog sig ner framför mig och ville att jag skulle måla honom och jag ba försökte slingra mig ur men han var fett pratsam och stack aldrig och helt plötsligt så ba "I have seen you before!" och jag ba eeh? och så ba "Yes, we have met before!" och jag blev typ skitskraj och ba "No I don't think so" men han gav sig liksom aldrig, han ba "Yes, I have seen you in Canada" och jag ba "No, cause I haven't been in Canada" men han gav sig liksom aldrig så han satt och tjaffsade om att han hade sett mig förut hur länge som helst tills jag sa att jag skulle gå iväg och fixa en grej, så gjorde jag inte det :Pp::pp:P
Tänk att jag alltid ska råka ut för retards! Förra gången det var ansiktsmålning så kom det liksom en vuxen mupp oc ville bli målad och när jag hade målat henne så gik hon aldrig därifrån så jag satt där med en mupp hur länge som helst innan hennes skötare kom och hämtade henne 100 år senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0