Jag känner för lite heroin idag

Idag är det ostronfredag och här har jag med mig hör och häpna, ett riktigt delikat ostron....mmmm det var gott.
Jag var i skolan idag som vanligt och sen drog jag och Stina Shouldersson till Arlanda för att ta första bästa plan till Nigeria och fika på deras lilla mysiga café som är uppyggt av kobajs. Flygresan hem blev dock lite skakig pga av oväder så vi fick landa i en liten by precis i utkanten av Moskva och ta bussen hem istället.
Nu är vi iallafall äntligen hemma på svensk mark och jag ska inta soffan för att kolla på tv och hetsäta popcorn och chips hela kvällen. Imorgon måste jag skjuta nån höll jag på att skriva men jag menar såklart att jag måste plugga. Naturuppsatsen och projektarbetet måste iallafall skrivas. Kul helg verkligen.


Kommentarer
Postat av: s

HAHAHHAHHA

2010-05-10 @ 17:53:03
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0