Jag fryser när jag ser dig

Nu är det såhär att jag har flyttat så därför har mitt internet legar nere, därav inget bloggande i helgen. Egentligen har jag fortfarande inget internet men jag fick låna Andreas dongel så att jag ska kunna hänga med vad som händer i omvärlden, haha.
I fredags hade vi mösspåtagning och efter det åkte nästan hela klassen in till Söder och satte oss på en uteservering (läs: trottoar) men det var askul ändå ;D
Ja, och igår så försökte jag få i ordning i mitt rum hela dagen eftersom att vi som sagt flyttade i fredags så det var total kaos här hemma. Och tråkigt nog så har jag spanskaprov imorgon som jag inte pluggat på eftersom att jag ha rjobbat idag så det får väl gå som det går, lite tråkigt om man får ig bara eftersom att då får jag väl antagligen ig i hela kursen. Babiananus alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0