INGEN PORTELLO!



Jag vet att Stiffe har samma rubrik men det är en sån klassiker så jag måste också använda mig av den.

Igår kom iallafall Stiffe och Snarre hem till mig för att ha filmkväll. Vi lagade mat och kollade på massa filmer, b.la en asvidirg skräckfilm som gjorde oss skrajja för en morgonrock och en påse hö som stod bakom min lillasyrras dörr så vi var tvungna att ta med oss både kniv och kofot när vi skulle gå in och undersöka om det stod en mördare bakom dörren.
Idag sov vi väl typ til 11 nångång och sen när Stiffe och Snarre hade åkt hem så träffade jag min pappa och käkade kinamat.

Btw, Roxbury var typ världens roligaste film, hahah!

Kommentarer
Postat av: s

HAHAHHAHAHHA INGEN PRORTELLO, DÖR :P och ja roxbury <3<3

2010-05-15 @ 15:59:54
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0