Här kommer en roundhousekick!

Jag är så satans trött på alla vidriga skolarbeten så att jag skulle vilja gräva en grav för att sedan lägga mig där i och be någon gräva igen så att jag fick kvävas till döds under jorden. Jag har typ suttit sen 12 med min fucking naturuppsats och är fortfarande inte klar! Det kn bero på att jag inte kan koncentrera mig på att bara sitta och skriva, jag tar typ pauser var 5:e minut och det är inga 2-minuterspauser liksom det är 45-minuterspauser varje gång. Sen träffade jag också min pappa idag för att tanken var att vi skulle äta middag tillsammans på nån restaurang men han skulle tydligen på grillfest så jag fick nöja mig med att käka lunch med honom på Huvudstagrillen. High class. Menmen huvudsaken var att jag fick träffa honom.
Nu ska jag kolla på tv och lägga naturuppsatsen på hyllan för idag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Usch, sjukt jobbigt i skolan, men tänk positivt att det bara är 2 (3 för oss) dagar i skolan den här veckan :D:D

<3

2010-05-09 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0