Dom är här nu!




(okej, det här kan vara den mest vidriga bilden som finns på min dator, jag ser ut som ett psykfall och Stiffe och Elinpelin ser ut att ha blivit attakerade av Samara från The Ring men den bjuder vi på)


Idag är det måndag så dagen började med svenska som jag är så jäkla trött på för jag fattar absolut ingenting, sen var det typ 5 minuters juridik och efter det en svullig lunch på Subway. Den långa lunchrasten spenderades i solen med Sniff, Snarre och Filifjonkan. Ja, vad hände sen undrar ni såklart eftersom att det är så intressant att läsa om mina skoldagar! Jo, vi hade en filosofilektion följt av en bildlektion tro det eller ej! Jag får mvg i bild höhö ;D
Ah, det var väl min dag. Nu ska jag gå och raka av mig håret, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0