Belöning till den som skjuter skallen av mig!

Okej, nu är det såhär att jag har grov fucking damp! Som ni vet så var jag sjuk för 2 veckor sedan och jag gick därför till läkaren och fick antibiotika som jag fick äta i 10 dagar I förrgår åt jag mina sista tabletter och igår var första dagen utan medicin så att säga. Tror ni inte att jag fick lite smått ont i halsen igen igår!? Det var ändå inte så farligt men när jag vaknade imorse så hade jag 39 graders feber igen och min hals är körd. Febern gick iallafall ner efter en liten stund så jag beslutade mig för att åka till jobbet ändå eftersom att det var ansiktsmålning och den andra värdinnan kunde inte vara själv eftersom att hon hade stukat foten och därför bara kunde sitta stilla. Snäll som jag är så pinar jag mig igenom denna ofantligt långa dag och känner mig mer och mer sjuk. När klockan äntligen slog 4 så åkte jag hem (måste tilläga att jag har frusit enormt mycket hela dagen, trots att jag har varit varm?). På vägen hem så tänkte jag svänga in på Apoteket, eller Kronans droghandel som det så fint heter nu för tiden. MEN såklart har dom stängt så jag får trava hem utan halstabletter. När jag väl kommer in i min port och ska gå uppför trappan (eftersom att jag bor på första våningen och våran hiss alltid fastnar så valde jag att gå) men i mitten av trappan så pallar jag verkligen inte gå mer så jag sätter mig för att vila och där blir jag sittandes ett tag tills jag beslutar mig för att krypa uppför trappan. Mongovarning? Ja!
Iallafall så sitter jag här nu och fryser som en skållad kalkon och har dessutom fått en riktigt grov hosta, lite som Skorpan i Bröderna Lejonhjärta. Det kanske låter som en baggis men såhär sjuk har jag faktiskt aldrig varit, inte såhär länge iallafall. Jag känner att jag är inne i mitt sista skede i livet nu så tack alla mina vänner som har funnits där, nu går jag mot ljuset, farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0