Å jag drar mig ur..

God afternoon! Idag sattes betygen så nu är skolan typ slut. Bara massa chilldagar kvar tills studenten om en vecka. EN FUCKING VECKA! Herrejösses, gick inte jag i 7:an nyss!?!? Wellwell, jag var iallafall i skolan och hade min allra sista etiklektion ever (YEEEEEEEEEEEEEEEAH), en kort svenskalektion och en mentorstid som jag gick på för första och sista gången den här terminen faktiskt.

Idag har jag även tränat för första gången på säkert 2 år. Jag har börjar träna med Erica på Curves i Sumpan så nu jäklar ska jag bli hälsosam! Igår åt jag mina sista popcorn och chips (jag gillar egentligen inte ens popcorn, var bara tvungen att svulla för att det var sista dagen) och i förrgår åt jag min allra sista kebab för ett tag framöver.
Jag ska även sluta med cheesburgare och läsk, herregud det måte jag väl ändå klara mig utan för guds skull!
Juste, jag ska ju jobba hela helgen så mitt cheeseburgareförbud kommer att bli extemt svårt, men jag har gått in för att klara mig ur detta beroende så nu jävlar kan alla burgare i alla dess former gå och gräva ner sig i fettet!

Nej, den här sidan av mig kommer ni inte få se mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0