What a mashmallow

Jag ska summera helgen lite kortfattat för jag orkar inte skriva så mycket. I fredags började kvällen med förfest i Elins lokal, sen drog vi ut och eftersom att ekonomin är lite tight nu i studenttider så blev det The Bridge. Det blev ändå inte så sent men eftersom att man bor långt ut åt helvete så kom man ändå hem i ottan.
Gårdagen spenderade jag i sängen. Ja, jag låg där hela dagen och kände mig fet och kollade på film. Det var Earth hour också men jag var hemma själv så efter 5 minuter med släckta lampor så började jag se mystiska skuggor så jag var tvungen att tända igen. Ja, jag är mörkrädd ibland.
Imose ringde mamma och väckte mig för jag hade helt glömt bort att ställa om klockan så jag fick stressa som en flodhäst till jobbet. Juste, jag fick ett grovt cp-anfall på några fula jävla ryssjävlar idag. Jag kunde inte hålla mig i skinnet så jag sa en del olämpliga saker till dom men dom är så fasansfullt vedevärdiga och iq-befriade så ufona fattade ändå ingenting.
Pricken äver i:et en dag som den här är att jag har blivit sjuk. Min huvud bultar, jag har feber, ont i halsen och om möjligt ÄNNU fulare röst än vad jag brukar.
Nej hörrnini jag skulle ju skriva ett kort inlägg så det är bäst jag slutar nu. Ska faktiskt gå till sängs och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0