Som pa pa pa passar en stjärna

Hej gott folk! Har inte haft ork att skriva något dom senaste dagarna för att jag tycker att det är så otroligt ansträngande att förflytta fingrarna från tangent till tangent. Menmen ingen större skada skedd, det är ändå typ ingen om läser min skitblogg.
Idag lyckades jag iallafall ta mig till skolan och ha tråkiga lektioner. Min kompis [email protected] kör sitt påsklov nu på en gång så det var bara jag och Stina Saxelsson som fick kämpa oss igenom datakunskapen efter skolan. Fast det var inte så jobbigt, vi blev faktiskt klara med våra powerpointpresentationer så vi knatade hem redan vid halv 3 för den som undrar.
Nu till något helt annat..

Här är en liten parodi på Melodifestivalen som vi gjorde i helgen

Kommentarer
Postat av: s

AHHAHAHHAHHAHHAH FYFAN VAD ROLIGA NI ÄR :D

2010-03-11 @ 18:41:57
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0