Mössberget

Undra hur många gånger jag har skrivit "idag är det fredag!". Säkert för många gånger så idag ska jag helt enkelt skita i att skriva det. Nu har jag ju redan skrivit det iof men bara ignorera det. Vad ska jag skriva istället? Today it's friday, där fick jag till det! Jahapp, today it's friday alltså så dagen började med en bildlektion som jag inte gjorde någon nytta på. Sen var det civilrätt en det heter ju inte civilrätt längre för nu håller vi på med nåt EU-skit så låt oss kalladet EU-skit. Efter EU-skiten så avnjöt vi en god och kladdig middag på Noppes, nej jag skämta bara, det var förstås lunch vi åt på Noppes. Jaha vad hände sen då undrar ni. Jo det ska jag tala om för er! Vi hade filosofittfi som jag inte heller gjorde någon nytta på. Jag känner att jag lika gärna hade kunnat ligga kvar i sängen och sovit hela dagen istället men vad jag man inte för att få lite närvaro så att man kan få sitt extremt feta studiebidrag varje månad. Nej nu tycker jag att alla ni som läser detta tar en liten paus och ställer er upp och dansar till "hey ya!"



Så, har ni dansat klart nu? Då fortsätter jag med mitt intressanta inlägg. Efter skolan så åkte jag hem och åkte till Coop och handlade med mamma för den som vill veta. Sen blev det svart...eller jag vet inte..
Nej men skämt å sido, ikväll ska jag inte göra ett dugg, bara slappa för jag ska jobba både imorgon och på söndag. Vad härligt det är att man har fritid hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0