Martin Morning

Idag var jag upp med tuppen för att det var någon idiot som hade frusit fast med sin bil nedanför mitt hus så han stod och sladdade tills jag vaknade och inte kunde somna om. Typiskt liksom att man aldrig kan få sova när man är ledig. Aja, jag hängde med mother och sister till Bromma och vaccinerade doggen. Han fyller faktiskt 1 år imorgon så vi köpte massa hundben till honom på Zoo i Bromma höhö. Sen åt vi på Donken. Alltså det här kan verkligen inte vara bra för min hälsa, det känns som att jag är på McDonalds vareviga dag! Men nu har dom slutat med doublecheese så nu borde jag försöka minska mitt ätande, men det är såklart ett hopplöst fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0