Jag heter Jesus jag är Guds son





1. Hur gammal är du om fem år?
23
2. Vem var den sista du träffade? Say mama
3. Hur lång är du? Sist jag mätte mig var jag 161 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Harry Potter och de vises sten (LOL på det liksom!)
5. Vem ringde du senast? Stina Dabrowski 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej :D najs! Puss <3" - Cissi 
7. Vad är dagens planer? Ehm, dagens planer har inte varit några oh kvällens planer blir väl detsamma eftersom att jag ska knega imorgon
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? På dagen idag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Jag vaknade halv fucking 9 för att mamma öppnade min dörr så att min hund kom springande och slickade mig i fejjan
13. Har du någon gång hittat en katt? Ehm ja?
14. Vilken är din favoritplats? En fet playa i Thailand
15. Vilken plats föredrar du minst? Tensta, Rinkeby, Rosengård och Ryssland 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antingen i en fet villa i Hollywood, eller så kanske jag bor på en kartongbit på Drottninggatan
17. Vad skrämde dig som barn? Dammråttor, fåglar, skelettet i Mysteriet på Greveholm och säkert nåt mer som jag inte minns
18. Vem fick dig att skratta senast? En låt som Stiffe skickade till mig
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Vinterjacka, termobyxor och ett par uggs i storlek 48
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 sovkuddar men annars 9
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Vilken musikal?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på
26. Är du social? Nej jag bor ensam i en röd stuga i skogen ca 13 mil ifrån Skellefteå
27. Vilken är din favoritglass? Calippo aka Negerballe
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon räcker inte ens till en lägenhet så jag antar att jag kanske skulle tagit en resa till Hollywood och letat efter kändisar
29. Tycker du om kinamat? Of course
30. Tycker du om kaffe? Bara caffe latte
31. Vad dricker du till frukost? Juice, annars inget eller ett glas vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Det är olika. Och ärligt talat, vem bryr sig??
33. Kan du spela poker? Elin har försökt lära mig ett par gånger men jag fattar lika lite varje gång 
34. Tycker du om att mysa? Ja det gör jag väl
35. Är du en beroendemänniska? JA!
36. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? USA höhö, nej jag skoja men jag vet inga som fyller år då förutom att det är Usas nationaldag
37. Vill du ha barn? Ja så länge dom inte är magsjuka
38. Kan du några andra språk än svenska? Indiska, mandarin, rumänska, kolgrillska, fartish, arabish och rövarspråket
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp, har typ inte ens varit inne i en ambulans.
40. Föredrar du havet eller en pol? Om jag är i Sverige så föredrar jag pool, hur glassigt är det att bada i Östersjön liksom?
41. Vad spenderar du helst pengar på? McDonalds-mat
42. Äger du dyra smycken? Nej typ inte
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej usch!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett chips
45. Vem är den roligaste människan du känner? Stins Carl-Philip
46. Välj ett ärr på din kropp? Det i mitt bakhuvud som inte syns. Jag slog i huvudet när jag var liten så det gick hål och dom fick limma ihop min skalle (ja ni läste rätt dom limmade faktiskt)
47. Vad har du för ringsignal? Den klassiska Sony Ericsson, har inte orkat ändra
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, dom sitter på Johanna nu
49. Flirtar du mycket? Speciellt med feta killar, gärna orangehåriga, fräkniga och bleka också!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Det måste ha varit i höstas någon gång, det börjar bli dags att ändra. Jag är ju för guds skull inte flintis längre!
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej för jag kör ifrån poliserna moahahaha
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nalle Puh och hans vänner
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix
56. Dansar du i bilen? Bara om det kommer en riktigt stekig låt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107.5
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag minns inte, det va typ när jag ritade en blomma när jag pratade i telefon
59. När var du i kyrkan senast? Jag var på bröllop 2008 men jag brukar inte hänga i kyrkan så ofta. Jag tycker dom verkar vara så stela där
60. Vilka personer utmanar du? Inte en jävel för det här var så fasansfullt tråkigt


Kommentarer
Postat av: s

het bild ;D

2010-03-06 @ 13:56:20
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0