Jag fryser när jag ser dig

I natt har jag sovit riktigt jävla asfuckingdåligt. Låg och vred och vände på mig ända tills klockan 5 imorse och klockan 8 ringde min klocka. Lyckat liksom. Var i Kungsan idag med Ronald McDonald, Isabell och Karin i nån timme eller 2 innan vi gick och käkade lunch och lyssnade på Ronald McDonalds magnifika berättelser från alla hans år som clown. Kul (eller egnetligen inte så jädra kul) fakta; det finns 200 personer som spelar Ronald McDonald i hela världen och det finns 3 i Sverige.
Efter lunchen hade vi trollerishow och nån gång efter 3 så slutade jag. Då mötte jag Stiffe och Fille på Drottninggatan så Fille drog fram munspelet, Stina rullade fram bongotrummorna och själv ylade jag på med min fantastiska sångröst. Nej det gjorde vi inte, men det hade varit kul.
Imorgon blir det jobb igen, kan knappt vänta....NOOOT!

Bilder från dagen:

Min heta Donken-jacka med ett stort gult M på ryggen.


Nej det är inte en chorizokorv som står där. Det är bara Jessica..


Ronald körde lite norsk stil idag med en stickad tröja


Kungsan


Kungsan


Ronald åker grillor och Isabell plåtar

Kommentarer
Postat av: Flexbert

Nice jacket..

hey, vem e de som säger så? känner igen den frasen skitmycket. Lite killröst känner jag.

"Nice jacket.."

Hjälp mig! eller säger som jacket? de känns som de kommer från en film, alltså film;);););) du vet vilken. Men ja vet inte.......



på svenska då: nice jacka!

:)

2010-03-07 @ 14:03:19
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Make a little kitty MEEEEAAAAOOOOOWWW

JUSTE!!!!!!

jag kom på de!



lite James ;)

2010-03-07 @ 14:03:59
URL: http://destomore.blogg.se/
Postat av: Gabi

Mysig halsduk!)



Jag sitter och försöker lista ut vad jag vill bli för typ 1711 gången. Jag behöver inspiration, är du utbildad? Eller vill du utbilda dig? i så fall till vad?

Blir jätteglad för svar:)



Ha en underbar dag!

2010-03-09 @ 13:15:25
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0