HEJ! VAD VILL DU HA!?

Hej korvar! Jag har inte uppdaterat på några dagar, det har liksom inte funnits tid för den här bloggen på nåt sätt. Eller tid och tid, det har inte funits något att skriva om rättare sagt. Jag har tagit det lugnt i helgen, skulle egentligen ha åkt ut till pappa på Värmdö igår men han är så wesserschmittig så det blev inte så. Förresten, visst var det asnice väder igår? Så vaknar man upp idag och skådar den fetaste snöstormen, tack för den liksom! När jag kom fram till jobbet så hade jag typ en hel snöhög på huvudet som lätt skulle kunna misstas som en pälsmössa. Extra mysigt var det när det smälte när jag kom in i värmen så att det rann ner i nacken och längst ryggen. Sånt är riktigt mysigt..
Det var totaldött på jobbet, endast några få ryssar som kom och käkade, det kanske var för att dom höll på och asfalterade utanför så att luften förpestade inne på våran käraste Donk. Helt seriöst så mådde jag jättedåligt av lukten så jag var tvungen och stänga in mig på toan flr jag höll på att spy. Därför har jag inte gjort någon nytta alls, har mest stått och pratat och försökt undvika asfaltslukten. Var även med på en runda matkrig bak i köket också, vi kastade frisbee med kycklingwrap-brödet. Vill dock bara påpeka att vi slängde det efteråt så att ni inte blir avskräckta från att äta kyckingwrap.
Så, vad ska jag göra nu då? En sån här vacker söndagskväll i mars...Jag ska väl förmodligen duscha och sen lägga mig i sängen och kolla på film. Men det är inte fy skam det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0