Friday i'm not in love

Har inte skrivit på ett par dagar men jag var iaf ute med Stiffe, Fille, Sandra och Erica i onsdags och det var skitkul men det lev en aning för mycket dricka om man säger så. Därför spenderade jag hela gårdagen i min säng, samt ett par timmar på mitt badrumsgolv.
Idag är dessutom min sista sportlovsdag för att min boss ringde mig igår och frågade om jag kunde jobba både lördag och söndag den här veckan och nästa vecka också. Jag visste ju att jag ska jobba imorgon för att det är Ronald on ice men egentligen har jag ingen lust alls att jobba nästa lördag. Men det är tydligen nåt fotbolls VM-event då så det är därför jag måste jobba, jag får väl hoppas att jag slipper göra mina vanliga sysslor, jag kanske får briljera med mina enorma fotbollskunskaper..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0