Fetto

Iag har jag varit extremt onyttig. Egentligen är jag onyttig varje dag men idag har jag gått lite över gränsen, tillochmed för att vara mig. Jag har ätit ett helt paket ballerina kladdkaka, druckit minst 10 glas cola på jobbet, ätit en glass på jobbet, käkat upp nästan en hel chipspåse och nu avslutar jag dagen med att dricka Pucko. Jag har alltså inte ätit någon mat idag, utan endast levt på socker och fett. Inte bra, imorgon börjar mitt nya liv. Jag ska faktiskt äta gröt till frukost! Men det är så fasansfullt vidrigt så vi får se hur det blir med det...

Kommentarer
Postat av: Ivor Tulpanpung

Jag har oxå varit FETT onyttig idag! usch man mår inte så bra av de känner man faktikst. ja brukar inte känna av sånt annars liksom.

Ja käka gröt, de gör jag varje dag nu! Tänk inte att de ska va gott för då blir de ingen höjdare..tänk inget bara ät liksom!

2010-03-14 @ 22:07:30
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0