En mosbrrrrrrricka tack



Jag mår inte bättre idag tyvärr. Vaknade upp med feber och ont i halsen. Det konstiga är att jag har opererat bort mina halsmandlar men ändå är dom svullna (?) Det är ju väldigt märkligt eftersom att jag inte har några, dom operarade antagligen bort fel mandlar i min hals får man väl anta...Jag gick iallafall ändå till skolan för att ha en onädig lektion men sen pallade jag inte mer så jag gick hem. Eller jag och Sniff käkade på Subway först. När jag kom hem la jag mig på min säng och sov i några timmar och jag borde egentligen plugga på naturprovet men jag orkar verkligen inte så det kommer antagligen gå åt skogen för mig på onsdag.
Nej nu ska jag ta nåt att äta och sen lägga mig i sängen och kolla på film för jag orkar inte röra mig. Tjipp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0