BOULLE!

Isabell ringde från jobbet och frågade om jag hade lust att jobba på lördag. Alltså inte jobba jobba liksom, jag skulle till Rigoletto och ansiktsmåla kändisbarn på premiären av nån ny animerad film som hette nåt med Drake. Jag tackade nej. Kan ni förstå att jag tackade nej till att träffa massa kändisar!? Men tro det eller ej, jag har faktiskt kommit till insikt med att svenska kändisar är riktigt jäkla astråkiga. Dessutom fick jag men för livet när en unge nästan spydde på mig när jag målade honom förra helgen. Men å andra sidan hade det varit lättförtjänta stålar, men nu är det ändå så att jag har andra planer inför lördag så jag får gå vidare helt enkelt. Man måste ju vara ledig nån gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0