Skulle vi kunna få lite mer...sås?

Cheng cheeeeeeeng! Igår jobbade jag och jag kan säga att det var total fucking kaos i stan pga av bröllopet så det var inte roligt att jobba. Ännu värre var det när jag skulle hem för jag var tvungen att tränga mig igenom folkmassan för att komma till centralen och jag överdriver inte om jag säger att det tog 20 minuter att ta mig från Norrmalmstorg till NK för att folk skulle vara så satans envisa och inte låta en passera. Tillslut kom jag iallafall hem och jag åkte visserligen bara hem och vände för sen mötte jag upp Stina, Elin och Fille för vi skulle till Sumpan och äta på en kinarestaurang. Först hade vi tänkt åka till stan men vi dumpade den planen när vi insåg hur mycket folk det var där inne.

Idag jobbade jag min sista dag på en hel vecka. HALLELULJAH! En hel veckas ledighet! Måste bara säga att jag fick ett återfall på cheeseburgare idag också. Gud vad arg jag blev på mig själv! Jag som hade klarat mig att inte äka några cheeseburgare sen typ förrförra veckan!

Jag beställde friterad kyckling på kinarestaurangen igår, men vad fick jag? Jo, en friterad jävla balle!


Jobb jobb

Kommentarer
Postat av: Stefan Holm

hahahha den där ballen, vilken service liksom! typiskt kineser och bjuda på ballar

2010-06-21 @ 11:22:15
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0