Nooooo.....Yeeeees

Hej alla paddor framför datorerna! Igår firade jag min första riktiga dag som skolfri genom att sitta och stirra in i väggen hela dagen medans jag väntade på att Erica skulle sluta sin bartenderkurs så att vi kunde gå och träna. Jag hade planerat att sitta och stirra in i väggen idag också men jag träffade Stiffe och gick ner i Jakobsberg centrum där vi satt och stirrade på folk istället. Det kändes mer givande än att sitta och stirra in i min gula fula vägg som jag så gärna vill måla om. Jag måste bara tillägga en grej som jag har skrivit förut men det kan inte skrivas tillräckligt många gånger! Visste ni att Stina var den första negern i Jakobsberg? Ofattbart men sant. Jag kommer säkert påpeka det om några månader igen bara för att påminna er.
Sen åkte jag till Sumpan och tränade med Erica igen. Jag är en aning efter med beach 2010 men förhoppningsvis så kan ni se mig på beach 2015 om allt går som det ska.
Jahapp nehepp vad ska jag göra nu då undrar ni såklart! Jo, jag ska faktiskt hoppa in i duschen och sen lägga mig och kolla på tv resten av kvällen. Kanske tar jag en paus från tv'n och stirrar in i väggen en liten stund också. Den som lever får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0