Mördarpotatis

Hej igen bananer! Jag sitter för tillfället och kollar på en dansk serie på 3:an som heter Polisstationen. Jag vet inte vad det handlar om men jagh antar att det handlar om ett par poliser på en polisstation. Anledningen till att jag tittar är att danska är ett sånt fult (men roligt) språk. Felibeh föer saetan liksom.
Juste, jag hade ju duschat och tagit på mig min morgonrock och krypit ner i sängen men då slog det mig att det är jag som vaktar lägenheten ikväll eftersom att mamma sover hos mormor på sjukhuset i natt (nej, mormor har inte dött än, shes still alive kan man säga om man pratar riktigt sålig engelska som jag gör). Nej men skämt å sido, eftersom att jag vaktar lägenheten ikväll får jag även vara barnvakt åt Johanna och hundvakt åt Bobbo Krull så nu är det bara att klä på mig igen och gå ut på en kvällspromenad med hundskrället. Sen måste jag vara beredd på att föra Johanna tillbaka till sitt rum om hon går i sömnen som hon gör typ varje kväll och det gör mig så jäkla nervös att hon kan komma gående helt plötsligt. Ärligt talat, skulle jag höra släpande steg utanför mitt rum nu skulle jag skita på mig. Jag kommer typ ligga vaken hela natten och vara nervös för att hon ska stå brevid min säng och stirra på mig helt plötsligt.
Nej hörrnini, nu ska jag ta mig en kvällspromenad här i trygga, säkra Jakobsberg. Har jag tur blir jag inte halshuggen när jag går ut.

Kommentarer
Postat av: s

hundskrället, hahahahaah

2010-06-10 @ 00:55:17
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0