Mindfuck

Hejalopa! (Hej allihopa med Blondinbellaröst)
Som sagt så jobbade jag idag och jag jobbar ju aldrig vardagar annars så därför had ejag ingen koll på vem som skulle vara chef idag. När jag kom till jobbet så fick jag se att det är en slemmig turk som är typ 30 barre som är chef, och det värsta är att han har hållt på att skriva massa i chatten till mig på fb och raggat så jag ba NOOOOOO! Jag visste att han jobbade på mitt jobb men jag har liksom aldrig träffat honom eftersom att jag inte jobbar vardagar och han visste inte att jag jobbade på hans jobb så hans min när han fick syn på mig var oslagbar! Iallafall så var det lite kaos på jobbet idag för att det är 2 stycken städare varav den ena inte gör ett skvatt och den andra inte gör så mycket han heller för han förstår knappt engelska. Då skulle slemchefen rycka in och hjälpa till med städandet men han är så jädra lam och gör ingenting han heller så jag var tvungen att ge honom order hela tiden på vad han skulle göra. Seriöst, jag ska inte behöva säga åt min chef vad han ska göra, det ska han liksom lista ut själv!

Efter jobbet åkte jag till Sumpan och bokade en tid hos optikern och sen köpte jag mig ett äpple eftersom att jag inte hade hunnit äta på hela dagen. Efter den måltiden så gick jag till gymmet och mötte Erica och tränade, för att sedan åka hem och dö. Nejdå, men seriöst, vetskapen av att jag ska jobba imorgon, i övermorgon och på söndag gör att jag vill ligga i koma och vakna upp på måndag.

Vi har iallafall fått tv i vårat personalrum på jobbet, yeeeey inga mer tråkiga raster som består av att stirra in i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0