Mary (and Lloyd) Christmas!



Hej alla fetton framför datorerna! Notera att jag inte har skrivit sedan i söndags, jag har nämligen haft lite annat för mig. Eller nej egentligen inte, men jag har bara inte suttit vid datorn. I måndags var det skitväder så jag gjorde ingenting speciellt på dagen men på eftermiddagen så drog jag och Stiffe till Hovet för jag fick 2 biljetter till nån Twilightgrej av en på mitt jobb så eftersom att det var crapväder åkte vi dit chockades över alla som skrek som apor så fort ett klipp från filmen visades, och för att inte tala om när själva skådisarna dök upp. Seriöst, jag tror min tinitus har fyrdubblats sen den kvällen. Btw, McFlurry marängswiss är överskattad.
Jag tog inte speciellt många bilder, som ni ser nedan så blir ju inte kvaliteten den bästa med min extremt bra kamera...Hade med mig både min egen och mammas eftersom att min kamera riskerar att pajja vilken sekund som helst. Man kan ju gissa vilka bilder som togs med min skruttiga kamera..

  

 


Igår tränade jag och sen hämtade pappa upp mig och så åkte vi in till farmor och farfars lägenhet för att sedan promenera bort till Humlegården och käka på Texas Long Horn. När jag hade lagt på mig några kilo så promenerade vi vidare bort till Hötorget och fikade. Jag drack en blåbärssmoothie som smakade spya, yummie..Sen gick vi hem och kollade på tv innan jag däckade i sängen.
Jag hade såklart glömt att dra ner rullgardinen i mitt lilla rum så jag vaknade halv 8 och kunde inte somna om. Liksom hallå? Varför vaknar man alltid tidigt när man får sova? Idag har jag ätit väldigt mycket kan jag notera. Det började men en frukost hemma hos farmor och farfar, sen en till (maffig) frulle på 7eleven på Odengatan, sedan en stor glass nere vid Pampas Marina tätt följt av en big tunnbrödsrulle på Norra Bantorget. Okej det kanske inte var så mycket men klockan är bara halv 4 än så länge, dagen är inte slut än höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0