Juni

Första juni liksom och om 3 dagar tar jag studenten. OVERKLIGT! Idag hade vi picknic med klassen och sen var vi några som drog till La Rustica och tog en öl, eller en smirnoff ice i mitt fall. Jag vet inte ens om jag får dricka eftersom att jag tar stark medicin med det var inget som hände så jag antar att det funkar. Sen drog jag in till stan med Stina och Sandra för att shoppa lite, jag tjackade mig b.la en klänning till studentlunchen på torsdag. På vägen hem svängde även jag och Stiffe in i Jakobsberg centrum för jag kom på att jag var tvungen att köpa hårfärg och mascara också. Skittråkiga grejer att lägga pengar på menmen..

Igår började jag städa mitt rum och jag blev klar idag, så stökigt och grisigt var det alltså att jag inte ens kunde bli klar på en dag. Skämmigt liksom, men nu kan jag iallafall se golvet igen.
Oh, ikväll är det DH oxå :D Sista avsnittet dock så man måste vänta tills oktober för att få veta vad som händer liksom. Vilket osammanhängande inlägg. Jag känner en som har en katt. Nu ska jag flyga iväg i min helikopterkeps. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0