Hej tjejer! Hej Filippa!



Rubriken är en mening som man aldrig mer kommer att få höra. Idag tog jag iallafall en liten sovmorgon till så sent som klockan 10. Då tyckte min vovve att jag skulle kliva upp så det var bara att hoppa i tofflorna och gå en promenad. Vid 12 var jag tvungen att åka till Sumpan för att lämna tillbaka mina linser som jag köpte i tisdags eftersom att det uppenbarligen var nåt grovt fel på dom med tanke på att det kändes som att mina ögon brann så fort jag satte in dom i ögonen. Tredje dagen i rad som jag hänger hos optikern, dom måste ju tro att jag är besatt av ögon. Fick iallafall ett nytt paket så det återstår att se om mina ögon börjar brinna imorgon när jag ska sätta i linserna.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, var nere på systemet och köpte dricka till imorrn, eller ah mamma köpte. Sen har jag typ suttit på balkongen hela dagen, dock inte i solen eftersom att jag skulla ha stekt sönder då. Klämde även i mig en kebab till middag på pizzerian. Det går bra med mitt nyttiga liv måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0