FÖR JAG HAR TAGT STUDENTEN..

...FYFAN VAD JAG E BRA! Tänkte skriva ett långt inlägg men jag är så satans trött så jag orkar inte. Igår tog vi iallafall studenten och dagen började med champagnefrukost hos en i klasse, sen åkte vi till skolan och fick betyg och lite sånt, efter det gick allihop till Löthallen och lyssnade på nån kör på typ 4 pers och några gubbar med trumpeter och rektorns tal. Klockan 1 var det utspring och bästa klassen JU3 sprang såklart ut först bara för att vi äger skiten ur alla andra klasser i skolan. Fyfan vad kul det var, min mamma fimade utspringet så jag har typ suttit och kollat på den filmen 100 gånger. Sen var det dags för flak men vårat flak hade hamnat på Lidingö så vi fick Lidingös ruttna flak med sämsta ljudanläggningen men vad ska man göra liksom? Hellre det än inget. Men det är så jävla äkta att det skulle bli så!
Efter en stunds åkande i stan så åkte jag hem till min mottagning och duschade av mig all öl som hade stelnat i mitt hår så att jag såg ut som en dränkt katt. I studentpresent fick jag mest pengar och sånt och så fick jag en resa till London med min mamma. Mottagningen blev iallafall lyckad även om jag var sjukt vidrigt trött. Lite senare på kvällen så åkte vi till Sommar och träffade några från klassen och hade vår egen slutskiva eftersom att det kändes lite ruttet att gå på skolans turkslutskiva. Vi drog väl hem nångång vid 3 skulle jag tro men eftersom att man bor så långt bort som man gör så kom jag inte i säng förren solen hade gått upp på morgonen. Klockan 5 alltså. 4 timmar senare vaknade jag och var pigg så jag var tvungen att kliva upp.
Idag har jag grymt ont i vaderna och är trött som ett ekollon, konstigt? nej! Jag hade iallafall världens bästa student, tack alla i JU3 för dessa 2 åren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0