En upplysning

Måste bara få upplysa er om en lustig sak som jag fick veta på jobbet idag. Jag har noterat ett x antal gånger att det är skoavtryck på toalettringen på vårat jobb och jag har alltid undrat varför det är det men idag fick jag svaret. Det är nämligen så att vi har ju massa städare som typ är från Indien och Bangladesh och sånt och dom står tydligen  ringen när dom pissar. Så jädra efterbliviet liksom, jag fick typ årets skrattattack när jag fick veta det. Seriöst, tänk om man kommer in på toan och får se en indier som står och balanserar på toaringen för att pissa ner i toaletten! Vi vet inte varför dom gör så så vi stod och spekulerade att det kanske är för att dom bara använder ett hål i marken som toalett i Indien (eller?) så dom kanske vill få fram rätt "feeling" om man säger så, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0