Clifton Fexmo

Hej igen! Jobbade idag igen och det är inte intressant att läsa om eftersom att det inte hände ett skit. Det var liksom mycket folk första timmen och sen försvann alla så att det var helt dött de 3 sista timmarna. Efter jobbet så mötte jag Erica för att hon skulle köpa en klänning så vi var inne i massa affärer tills hon hittade en snygg klänning på Ginatricot. Juste, det började ju spöregna och åska och eftersom att vi var fast inne på Zara då så var jagh tvungen att köpa mig ett paraply för att komma därifrån utan att bli dränkt som en katt. Självfallet så slutade det regna typ en minut efter att jag hade köpt mitt paraply (som förövrigt kostade 200 fucking kronor!). Menmen, man bor ju i Sverige så förhoppningsvis får jag använda det igen, kanske redan imorgon om jag har tur höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0