Bertil Falukorv

Idag har jag jobbat 12-16. Det var extremt tråkigt eftersom att jag inte har några arbetssysslor längre så jag ska bara stå och smajla som en fucking staty. Lättförtjänta pengar men tråkigt som in åt helvete. En sak som hände idag var iallafall att det kom in en typiskt tant (med typiskt tant menar jag en liten kort tant med vitt hår, röd jacka kappa som är helt blekt och ser ut att vara ifrån 60-talet, och en handväska). Hon kom iallafall fram till mig och var jättetrevlig och drog nån historia om att hon hade varit och ätit på Donken för 2 veckor sedan och beställt 2 Happy Meal med en chicken burger men så hade hon inte fått sin chicken burger och då hade hon tydligen ringt till Donken och då hade vi tydligen sagt att hon kunde komma förbi och få en chicken burger när hon hade tid (långsökt och definitivt inte sant men jag och min chef tyckte att hon var så rar så vi gav henne en gratis kaffe, äppelpaj och munk). Hon var jättetrevlig och när hon hade fått sitt fika så gick hon och satte sig vid ett bord. När hon var klar och skulle slänga sin bricka så frågade jag henne snällt om jag skulle hjälpa henne med brickan men då blev hon värsta bitchen och var skitsur på mig och ville absolut inte ha hjälp. Sen började hon skälla på mig för att servetterna var slut och efter att jag hde fyllt på servetterna så började hon skälla på mig igen för att det var några som satt och rökte vid borden utanför. Jag försökte snällt förklara för henne att jag kan inte hindra folk från att röka utomhus och då blev hon skitlack. Från att ha varit en snäll liten tant så blev hon värsta satmaran när hon väl hade fått sitt gratis fika. Min chef sa dessutom att hon hade kommit dit för några veckor sedan och dragit exakt samma ursäkt med att hon hade beställt 2 Happy Meal fast då med cheeseurgare och då hade hon tydligen inte fått nån cheeseburgare.
Då vet man vart man har henne, nästa gång hon kommer in och ber om gratis mat ska hon allt få ångra sig, moahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhah!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog om kärringjävlen. Efter jobbet så mötte jag upp min pappa och så åkte vi och käkade på en pizzeria i Solna. Jag tog en sallad vilket jag är mycket stolt över :) Har dock varit extremt onyttig den här helgen så det hjälpte inte så mycket. Efter det så åkte vi till Bromma för att pappa ville visa nån ny MAX-restaurang som hade öppnat där (okej liksom?).
Jaa, sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer idag, nu ska jag typ kolla på tv och börja ladda upp för 3 lediga dagar innan jag ska jobba igen. Jobbar ju torsdag, fredag, lördag och söndag så jag kan ju säga att nästa måndag kommer jag ha extremt ont i fötterna och träningsvärk i smilbanden.

Kommentarer
Postat av: Sten-George

ahahhaaha asså vilken psyk-kärring!!

Jaa nästa vecka kommer ja ju oxå jobba dom dagarna (förutom söndagen) och jag antar att jag inte kommer ha nåt fett kvar i mina fötter så att de känns som man går direkt på skelettet på hälarna!!

2010-06-13 @ 20:58:28
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0