And I want my pink shirt back!

Igår gick jag och la mig kvart över 7. KVART ÖVER 7! Pensionär eller vad? Nejmen jag hade faktiskt lyckats hålla mig vaken hela dagen så jag var extremt trött. Jag hade velat sova länge idag men såklart så var det några missfoster som skulle klippa gräset utanför mitt fönster så jag vaknade halv 8. Tacktacktack!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, var och köpte glass på Donken för att sedan åka till gymmet och försöka förbränna några bilringar som har slagit läger på min mage.

Imorgon ska jag jobba, och även på fredag, lördag och söndag också. Skjut mig snälla! Men jag får cash så jag ska inte klaga. Eftersom att jag inte börjar jobba förren 12 imorgon så tänkte jag ställa klockan och gå ut och jogga. Vi får se hur det går..

Btw, jag vill tillbaks till Thailand

Kommentarer
Postat av: s

åhhhhhhhhhhhhhhh <3

2010-06-17 @ 20:23:48
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0