Update

Igår: Skeppsbron med Sniff typ hela dagen förutom en tripp med Djurgårdsfärjan och ett traditionellt besök på Donken.

Idag: Sol och bad med Bill och Bull på Görvälnsbadet, mitt 2a dopp för i år närmare bestämt. Efter det, träning. Behövde bränna bort lite fett som inte hör hemma på mig kände jag.

Nu är det så att imorgon ska jag jobba och jag kommer att jobba resten av veckan så på söndag när jag stämplar ut mig från McFläsk så kommer jag att vara lyckligast i världen för då får jag vila mina fötter i en hel vecka innan jag ska jobba igen. Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: s

hahahhahahha du är så knäpp :D <3

2010-07-13 @ 23:34:16
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0