Update

Dålig uppdatering den här veckan också. Fast nu kan jag inte skylla på att jag har varit på landet, nu har jag bara varit för lat för att skriva.
I måndags var jag, Stina och Erica hemma hos Sandra och hade filmkväll, vi hyrde världshistoriens bästa film! "Min frus första älskare" hette den och handlade om ett strävt svenskt par i 50-årsåldern som är otrogna mot varandra. Visst låter den skitbra? Rekomenderas starkt!

Annars har jag inte gjort så mycket, vädret är ju skit så man kan ju inte direkt åka och bada heller. Men om exakt 2 veckor befinner jag mig i Alanya med Sniff, Snarre och Dr Phil, tummen upp på den!

Igår gav jag Stia hennes födelsedagspresent, hon kanske lägger upp en bild på den på sin blogg lite senare, who knows liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0