Team Supreme

Vet ni vad jag gjorde imorse? Jo, jag ställde klockan på 08.00 och gick ut och joggade. Eller ah, först snoozade jag till halv 9 men SEN gick jag ut och joggade. Känner mig enormt stolt över det faktiskt.
Sen var jag upp en sväng till mormors lägenhet och hälsade på hennes man. Det kändes väldigt konstigt att komma in i lägenheten och så var inte mormor där liksom.

Annars har jag inte gjort ett skvatt idag. Städat rummet och käkat jordgubbar. Imorgon blir det jobb 11-16 och därefter åker jag nog till farmor och farfars lägenhet och sover över eftersom att jag ska vara på K4 halv 9 på söndag morgon och det skulle innebära att jag skulle vara tvungen att åka hemifrån oändligt tidigt om jag var i Jakan eftersom att tågen envisas med att vara gå en gång i halvtimmen nuförtiden. Därför blir det ingen blogg imorrn eftersom att farmor och farfar har tagit med sig sin dator upp till landet så jag får väl underhålla mig på nåt annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0