Sooooophisticated



Hej idiotas! Idag har jag jobbat 12-16 och det var tråkigare än vanligt. Bara massa tröga turister som ställer frågor som jag inte kan svara på. Juste, den där kärringjäveln som jag berättade om för några veckor sedan som tiggde gratis mat för att hon drog nån historia om att hon inte hade fått sin extra cheeseburgare som hon hade beställt kom idag igen! Hon kom förbi för typ 3 veckor sedan också men då undvek jag henne så då gick hon därifrån efter en liten stund men idag såg jag inte att hon kom och helt plötsligt stod hon bakom mig när jag vände mig om som ett äckligt monster från en skräckfilm. Skrattretande nog så drog hon exakt samma historia som sist och för att undvika tjaffs med fittkärringen så gav jag henne en cheeseburgare men jag var fett otrevlig för att hon var en sån satmara sist. Helst av allt hade jag velat dra fram en k-pist och skjuta skallen av henne idag men det gjorde jag såklart inte. Man vill ju inte förlora jobbet liksom. Eller jo, det vill man faktiskt, jag är så jävla trött på McDonalds, seriöst snart tar jag jobb som städare bara jag slipper Donken!

Nog om mitt förfärliga jobb, nu ska jag äta vattenmelon, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0