Snygg, chaamig och läckör

Igår åkte jag ju som sagt ut til Ingarö för att bara ta det lugnt. Jag och mamma låg och solade och liter senare åkte vi till Värmdö marknad (som egentligen inte är någon marknad, det bara heter så töntigt nog) och handlade lite. På kvällen grillade vi och sen kollade vi på Alice i underlandet som mamma och Andreas tdligen hade hyrt och den var så dålig att vi var tvugna att stänga av efter halva filmen. Istället kollade vi på en riktigt äcklig film som hette Case 39 eller nåt.

Idag har jag legat och solat, sprungit och letat efter min hund som rymde för 5:e gången på 2 dagar och åkt till Arninge och köpt jordgubbar av Stiffe höhö. Nu är jag iallafall hemma och har precis kopplat in en fläkt i mitt rum. Den satt inte fel ska ni veta, det är en bastu här inne.

Ska käka nåt nu, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Fille

haha har du också varit i Ingarö? jag kom hem därifrån nyss :P

2010-07-17 @ 17:16:36
Postat av: Frasse

jaha va du oxå där? vad gjorde du där? :P haha

2010-07-17 @ 19:29:49
URL: http://notdirekt.blogg.se/
Postat av: fläskfilé

var där me mamma å alice, sola bada å så :)

2010-07-17 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0