Småstjärnorna

Gud vilka minnen jag får! Minns ni Småstjärnorna som man jämt kollade på när man var liten? Jag ville hemskt gärna vara med men jag vågade inte.
Och minns ni hur ballt man tyckte att det var när dom gick in i röken och kom ut 1 sekund senare och man inte fattade hur dom kunde byta om och bli sminkade så snabbt!

Det sorgliga är att det är från 1995 och man skulle kunna tro att det var från 1975, kolla in brillorna på tjejen och deras kläder! Men det värsta av allt....LÅTEN! Seriöst, lyssnade man på sånt här då? Nu känner jag mig fett jäkla asgammal!



För att inte tala om dom här 2! Ofta man väljer den här låten liksom! Simba och Zazu liksom, LOL på den!


Kommentarer
Postat av: stenos

asså AAHAHHHAHHHAHAHAHAHAHAAAH den sista! ja garvade stolen av mig asså, vilka rixtönar! kolla zazu liksom! hahahha ja dör, tänk om de va jag som va dom där jag hade dött!

2010-07-21 @ 11:41:10
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0