Rigor mortis

Som sagt så har jag ju spenderat veckan ute på landet bland insekter och träd. Jag har mest tagt det lugnt och bara umgåtts med familjen. Härmkvällen såg vi Paranormal Activity, asvidrig film och ännu vidrigare var det att jag skulle sova ensam i gäststugan så när jag skulle gå och lägga mig ångrade jag mig starkt att jag såg filmen. Måste ändå säga att jag hade förväntat mig lite mer av filmen. Visst, den var scary men inte den läskigaste skräckfilm jag sett.

Jag tog även ett dopp med kläderna på i förrgår. Det var så varmt och jag var med Johanna nere vid stranden som var folktom så wtf, jag hoppade i och simmade ett par varv i sjön.

Igår fyllde mamma år och i min familj så är man jämt ute i sista minuten så jag, Johanna och Andreas åkte till Nacka forum för att tjacka ett par presenter till mami, b.la en mobiltelefon som jag sitter och suktar efter nu. Sen var vi tvungna att ta en blixtvisit till Arlanda igårkväll också för att Johannas pappa hade bokat en sista minuten för han och Johanna till Grekland och flyget skulle gå nu imorse och när han hade bokat biljetterna igår insåg han att Johannas pass hade gått ut så det var bara att köra till Arlanda och fixa ett nytt provisoriskt pass.

Nu måste jag käka nåt, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0