Päron-krut

Godafton Sverige! Igår var jag inne i stan med Stiffe, Snarre och Filling för att kolla på lite resor och käka på Donken. Efter det så åkte jag med hem till Stinas syrras lägenhet där jag och Stiffe kollade på film och slaggade eftersom att hennes syrra inte var hemma.

Idag så cyklade vi till Ica och köpte Calippo aka negerballe som vi satt och sög på i solen. Så roligt kan man ha en onsdag som den här :) Efter det åkte vi in till stan och mötte Karl-Mohammeds ex för att betala våran resa som vi nu har bokat :D
Det blev Alanya i Turkiet en vecka, 11-18 augusti, can't wait! Det blev en hel del strul när vi skulle betala eftersom att personalen var så fittig men tillslut så fungerade det så då gick vi med våra lyckliga trynen till Donken och firade med en glass.

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, Tiger Woods ligger och väntar i min säng, vi ska mysa lite till den här låten:

Kommentarer
Postat av: s

HAHAHHAHHAHAHHAHHAHAH JAG PALLAR INTE HAHHAHHAHAHHA LÅTEN ALLTSÅ :P

2010-07-07 @ 22:54:56
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0