Listen gaaaaaaaays

Igår jobbade jag 11-17 så jag var död i fötterna när jag kom hem. Låg i soffan och svullade hela kvällen faktiskt. Ni får gärna anteckna att jag slog i min tå (den som sitter brevid lilltån för den som undrar extra mycket) så att den är helt lila och dubbelt så stor som dom andra tårna.

Nu ska jag snart gå ner till tåget och åka till jobbet igen. Fast idag jobbar jag bara 12-16 så det ska no gmina fötter klara. Alltså jag tjatar ju alltid om hur ont jag har i fötterna efter jobbet och vissa tycker säkert att det inte är nån big deal att stå i några timmar sådär men grejen är den att jag får inte ha bekväma skor när jag jobbar. Jag måste ha mina svarta ballerinaskor som det är typ 1 mm sula på och så står jag på det stenhårda golvet och då känns det i fötterna efter ett par timmar ska ni veta. Hade jag fått ha ett par svarta gynpaskor som dom bakom kassan har så hade det inte varit nån big deal för mig att stå i flera timmar.

Nu noterar jag att jag har skrivit "ingen big deal" 2 gånger i det här inläget. Jag tror att det är en arbetsskada. Hejdå

Kommentarer
Postat av: ´berit

haha ja men usch nu vet ja oxå hur de e å bara stå rakt upp och ned på stenhård mark. Hade så sjukt ont i fötterna förut när ja bara stod i ballerina skor. men nu när ja skaffat foppaskor, då känns allt mycket bättre och livet mer värt att leva!

hahaha överdriver. men faktistk;)

2010-07-18 @ 10:39:26
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0