Just bought it of Billy here..

Hej gott folk! Jag skulle ju ha jobbat igår men eftersom att det är mitt i sommaren och typ inga gäster så fick jag å hem på en gång och min chef sa att jag bara behövde jobba lördag och söndag så därför är jag ledig både idag och imorgon. Mina fötter blev skitglada men min plånbok mår inte bra av det tyvärr.
Istället så gjorde jag lite ärenden igår och sen fyllde min morbror 50 så vi åkte dit och firade honom på kvällen. Han är fotbollstränare och hade bjudit dit hela sitt fotbollslag och jag kan säga såhär, hade jag inte vetat att jag var i Viksjö så hade jag nästan trott att jag var i Nigeria. Eller Rinkeby iallafall.
Menmen, det var trevligt och vi åt god mat och drack gott, tummen upp på det!

Nu blir det tyvärr inga fler inlägg idag för nu åker jag och mami till Ingarö, men jag kommer hem redan imorgon eftersom att jag jobbar på lördag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0