Jag var bara tvungen..





Sanningen är faktiskt den att jag var på dejt med honom nu i eftermiddags och det som är så himla bra med att vara med Karl-Mohammed såna här varma dagar är att man behöver inte släpa runt på någon tung vattenflaska, det är liksom bara att sticka in nyllet nånstans bland hans fettvalkar och sörpla i sig lite svett. Väldigt smidigt, jag kan starkt rekommendera att alla skaffar sig en egen Karl-Mohammed.
Fast jag ska inte vara elak mot Sandra, Karl-Mohammed är ju trots allt hennes ex och han har fortfarande känslor kvar för henne så därför tänker jag satsa på hans syssling Bert-Mohammed istället. Det blir kanon i och med att han bor här i Jakan han oxå så då har vi nära till varann. Ska ringa honom lite senare ikväll och fråga om han vill komma över.

Kommentarer
Postat av: s

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHHA JAG DÖR. okej allvarlig: fett taksigt att du var på dejt med honom bakom min rygg men aaah det är okej för du erkände ju att han har känslor för mig, så du är förlåten. Men gud bert mohammed, fett nice, är han snygg?? guuud vad nice alltså ;) PUSS

2010-07-12 @ 18:14:37
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0