Hur luktar en faun?

Idag har jag sprungit 2 mil tänkte jag säga men det har jag såklart inte gjort. Istället har har jag och mamma åkt till Arlanda för att hämta Johanna men vi tog lite fel på tiden så vi fick svulla oss igenom väntan på att planet skulle landa. En brownie, en megachokladcookie och en café cooler, jo jag tackar jag! Så blev det med min nyttighet.

Idag tog jag mig även i kragen och laddade min iPod som har legat oladdad sedan nångong i början av februari. Jag har kommit till insikt med att det tar för mycket på batterierna att lyssna på musik i mobilen. Notera gärna.

Imorgon ska jag jobba, vad kul liv man kan ha ibland. Men om mindre än 2 veckor drar vi till Alanya och då blir det andra bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0