Flippan är min häst

Godmorgon mina 500 000 000 läsare! Jag vaknade vid halv 11 och klev upp för att sätta mig vid datorn. Jag stör mig för att igårkväll så gjorde jag en liten lista på saker som jag skulle göra under hela juli. B.la jogga varje morgon men har jag joggat idag? NEJ! Jag tänkte även göra 50 situps morgon och kväll men har jag gjort det? NEJ! Okej, dagen har bara börjat men jag hade ju tänkt ha en nyttig månad så jagh får ta och hålla mig i skinnet rejält eftersom att det ligger 2 kexchoklad, en påse gott&blandat, ahlgrens bilar och gifflar brevid min dator. Hur hamnade allt detta onyttiga i mitt rum? Ingen aning faktiskt.

Men hörrni, kan ni förstå att det är den 1 juli!?!?!?! Det kan inte jag iallafall, snart är det en månad sen vi tog studenten! :O
På söndag blir jag 19 barre och det känns lite ovärt att fira, 19 liksom det är inget som händer då. Dessutom vet jag redan vad jag ska få i födelsedagspresent för att folk i min familj är så jäkla odiskreta av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0